Sunday, December 21, 2008

hAPPY fRIENDSHIP dAY!!!

'Persahabatan itu seperti tangan dengan mata. Saat tangan terluka.mata menangis. Saat mata menangis, tangan menghapusnya.......Selamat Hari Persahabatan!!
Betul ke?????
Aku suke berkawan...cume utk pengetahuan korang...aku xde BESTFRIEND mcm yg slalu org2 lain ade.X percaye???? BETOL!!! aku x suke pada komitmen kawan ni...dulu mase skolah2...aku dh terkene.Kata org2 tua...x baik kalu bertiga...kalu pakai no ganjil ni...for sure x lasting...memang betol lah!!!! rase suey sangat mase tuh!!!!!
aku benci pd persahabatan yg terlalu close konon2....beg nak sama,pensil nak same,sepit rambut nak same,kasut nak same,bak kate mak...spender pun nak same...hehehe....tp memang ye lah...betol kate mak...buat baik biar berpada...buat jahat jgn skali....tp pd aku kalu org buat jahat kt aku...aku balas...tp dgn cara yg paling menusuk jiwa si penjahat itu!! Aku ade bbrape penjahat dlm kehidupan aku...ni citer sepnjang zaman skolah n kolej laaa....i'm always commited wit my work n friends those few years back....being a good and outstanding friends in theirs eyes...yukkksssss!!!!! but it never brings good thing to me...what i got back is not what i've given to them...its okay....aku dh dapat jawapan n penjahat2 ini telah ku hukum dengan hukuman yg setimpal....ntahlaaaaa ek...nk kata aku ni carried away.....kot!!! tp aku sebenarnya PENDENDAM!!! so...jgn buat taik ngan aku!!!! lahir bulan Ogos adalah org yg sgt firm dgn keputusannya...kira degil la ni...tp sngat dahagakan pujian.Puji!!!hehe...i suke tu.....
Tapi...tu citer lame...aku dh smakin dewasa....dh smakin matang....i love the way i'm being rite now...dgn kengkawan sekitar aku...they are sweet....aku ada kak lin,sedi,yaty,atie,kak roha,kafi,harris,halim,shahril...ooo dis boy is really good...n kak fadh yg baru aku kenal...tp cm dh lame kenal dia...sbb peel dia ada lbh kurang aku skit....hope aku x misjudge dorang ni.Selamat Hari Persahabatan utk insan-insan diatas ni...semoga u all happy dgn frienship kita n god bless all of ya!

2 comments:

  1. Bagi aku pulak..kawan adalah segala-galanya...kawan2 ni lebih setia dr org yg dekat dgn kita. Sbbnya diaorg xde komitmen trhadap kita...so cam aku mmg ramai kawan baik...sebaik-baiknya...tp selalunya org akan salah anggap...terutama kalau aku baik dgn pompuan...

    ReplyDelete
  2. hepi besday to u to....eh, mcm silap buat ucapan jek! ^_^

    ReplyDelete