Sunday, November 8, 2009

Wajah baru..semangat baru....!

Assalamualaikum...
Selamat kembali ke layar blog redshoes. Hehehe..
nak dekat setahun aku x jenguk blog ni. Bukan apa...jadual bekerja sangat tight n tanggungjawab terhadap bos,keluarga n sebagai pelajar membuatkan aku terlalu sibuk dengan urusan seharian. Walaubagaimanapun...ari ni..wajah baru blog aku "APA CERITA ADIK HARI NI???' eksklusif di touch up oleh magic hand CHEEKONG SEJUK. terima kasih yang tidak terhingga untuk KAK ANNOR yang sudi melayan karenah aku mencari background baru untuk blog ni. Walaupun pc aku ni agak lembab...kak annor dengan sabarnya membantu menyiapkan setting baru untuk aku. Thanks again!!!!MMMMuuuahhhh!!!!
Harapan aku dengan wajah baru blog redshoes ni....semangat baru untuk menulis bakal mewarnai hari-hari yang akan datang ni. Untuk kawan2...teruskan comment anda n harap sudi bagi semangat untuk aku!!! See Ya!!!!

6 comments:

  1. Hye adik's...memang lama dah ditunggu2 entry baru dari blog adik ini. Namun difahami...mesti adik sentiasa bz. Lebih2 lagi menyesuaikan diri dgn suasana tugasan baru. Jadi org paling rapat dgn big bos. Tahniah la adik. Adik memang layak.
    Wajah baru redshoes ini lebih segar n santai. Suka datang ke sini. Sekali lagi tahniah la ea. Jom sama2 kt rajin2 mencoret di blog's kt memasing. Adiosss.

    ReplyDelete
  2. ye la dik.. lama tunggu entri adik.. hepi2 sokmo k walau bz..

    ReplyDelete
  3. Slmt berblogging adik...teruskan berblogging...aku akan mengikuti perkembangan korg dr jauh...

    ReplyDelete
  4. eheh...malooo i...
    thanks pada supporter redshoes...
    atas bantuan cheekong sejuk...redshoes nmpak lebih segar..
    saya akan cuba buat yg terbaik...
    thanks again!!!!

    ReplyDelete
  5. akhirnyaaaa.....! hari² aku bukak blog ni. akhirnya terposting gak entri baru! hehehe

    ReplyDelete