Monday, January 5, 2009

Naqyb dah ada HOBI!






Ulangtahun pertama kelahiran Naqyb ni aku dh mula terperasan yang si comel ni dah ada kejurusan kepada membaca...hahaha!!!Naqyb dah ada hobi!....Naqyb suke membaca rupanya.Bguslah sayang.....comel sangat bile tgk dia menyebut...dengan sebutan2 yg dia cipta sendiri laa....ntah ape2...yang penting...ada kelainan bunyi pada setiap gambar yang dia tunjuk. Naqyb suke sangat baca buku animal...sbb dia attractive kot tgk kepelbagaian rupa bentuk binatang ni.Yang aku perasan...dia suke pada lion n elephant...mesti dia akan tunjuk gambo binatang ni kalu aku bukak buku tu. Ada lagi satu buku....Itsy Bitsy Spider...buku ni adalah buku pertama yang Naqyb dapat!...Hadiah dari Cik Anipah n Aunty Misna...sempena menilik Naqyb beberapa hari selepas dilahirkan....Thank You aunty-aunty!!! Buku ni unik tau...dia ada bunyi muzik itsy bitsy n suara orang nyanyi2 skali...dulu...masa dlm hari...aku slalu dengarkan dia lagu ni...baru dia tido...pastu skang...dia dh pandai baca sambil tunjuk.Tp...bila dia dh boring...buku tu akan jadi mangsa lontaran ganas dia. Naqyb....Naqyb....Mummy harap Naqyb terus bersemangat untuk membaca...jadikan buku bestfren Naqyb ye....Mummy sayang Naqyb!!!

4 comments:

  1. Bagus..sama cam na'wa suka membaca...

    ReplyDelete
  2. sama mcm anak aku gak!!! hahahahaha

    ReplyDelete
  3. Nikon aku tu jenis SLR...mahal skit...tp bkn kerana kamera yg cantikkan gmbr, terpulang juga pd jurufotonya...

    ReplyDelete
  4. bagusnye...nnt blh kwn dgn 'ammar...
    'ammar pun suka baca buku...

    ReplyDelete