Thursday, June 10, 2010

THE BEST EVER.......

Korang ada x kartun2 zaman budak2 yang korang suke? Aku suke n mmg admire giler lah ngan kartun2 ni mase zaman kecik2 dulu. Mesti x missed siaran kt tv.Dah tunggu siap2 sebelum siaran.


Ni Captain Planet!!!! Kuasa dia ada pada 5 orang budak tu....




Care Bears!!!..ada kuasa kt perut masing
...nnti dia pancarkan kuasa tu..comel...Settingnya kt awan...

Jem & The Holograms...best giler...
pandai nyanyi


The smurfs!!..kartun yg comel..kaler biru...duduk kt cendawan..Ada atok smurfs, papa smurfs, ada gak chef smurfs..Cute!!!



Hehehe...

aku slalu lah berangan jadi ikon2 dalam kartun ni...tapi selalunya berangan jadi Jem lah...sebab dia cantik...masa tu kan berangan nak jadi anak dara je.....hehehe.....skang ni kartu ntah ape2...sometimes tu xde mesej langsung...kalau stesen tv kuarkan balik kartun ni...aku pun akan lekat depan tv. memori tuhhh....so sweeeeeeeeeeettttttt.....















2 comments:

  1. wahhh akhirnya kuar gak entry setelah sekian lama!! aku pun masih ingt kartun2 lama...antara yg aku ingt kat atas tu adalah smurf & carebare...

    Aku pernah kuarkan entry ttg perkara yg sama dulu...cuba tgk

    http://www.harrisfadzilah.com/2008/10/kegemilangan-anime-kartun-era-80an.html

    ReplyDelete
  2. Yelah dik..sekarang ni dah banyakk sangat kartun untuk budak2..tapi takde mesej dan nilai untuk dikenang langsung

    ReplyDelete